#87 🎙| Anímaste a sacar os pasos de Semana Santa?

Foto: Marcos Fragueiro, feligrés de San Antonio de la Florida, coordina la iniciativa de Semana Santa para recuperar los pasos previos a la pandemia.

Escóitanos en directo, cada venres, ás 13:33 en COPE Vigo no: 87.8 FM | 104.7 FM | 900 OM.

Venres 17 de febreiro de 2023 | Hoxe, queremos falar dunha iniciativa que as parroquias do arciprestado de Vigo-Fragoso puxeron en marcha para recuperar os pasos das procesións da Semana Santa de Vigo.

Ademais, lémbrote que continúan as actividades programadas pola delegación de Pastoral Familiar da diocese de Tui-Vigo para celebrar a «Semana do matrimonio». Nos próximos minutos escoitaremos algúns testemuños de matrimonios que, o pasado ano, participaron no roteiro romántico que esta noite desenvolverase pola vila de Redondela.

Música: Desert road — Casting Crowns.